close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שולחנות אוכל

מערכת שורשיח סיוון, תשפג07/06/2023

ישנם לא מעט סגנונות של שולחנות אוכל שיכולים להתאים לכם. וחשוב להכירם על מנת שתוכלו באמת לבחור את הסגנון המועדף עליכם

תגיות:
צילום: freepik
בין אם הם בלב ארוחות משפחתיות תוססות, חלק מארוחה זוגית לאור נרות רומנטית. או אפילו מרכז יום עבודה עמוס מהבית. שולחנות אוכל תופסים מקום משמעותי בחיינו. למרות היותם שולחנות נפוצים כל כך, מתעלמים לעתים קרובות מהמורכבות של העיצוב. ההיסטוריה וההשפעה שלהם
צילום: freepik
על עיצוב הפנים. מיד תדעו מהו המסע של שולחנות האוכל לאורך ההיסטוריה. נצלול לתוך הסגנונות השונים, ונספק הדרכה לבחירת הפריט המושלם לבית שלכם.

שולחנות אוכל – מסע היסטורי
ההיסטוריה של שולחנות האוכל משתייכת לתרבויות עתיקות. המצרים השתמשו בשולחנות נמוכים של לוחות עץ הנתמכים על רגליים או עמודים. בעוד שהיוונים והרומאים הציגו את הרעיון של שכיבה בזמן אכילה על ספות סביב שולחן נמוך. עם זאת, רק בימי הביניים החל שולחן האוכל כפי שאנו מכירים אותו להתגבש. השולחנות הללו היו לרוב בעיצובים פשוטים. כאלו שניתן היה לפרק אותם בקלות ולאחסן אותם.

במאות ה-16 וה-17 החלו בתים אמידים יותר לכלול שולחנות אוכל קבועים יותר, המשקפים את מעמדו של בעל הבית. התקופה הוויקטוריאנית הידועה בפרטים המעוטרים והפאר שלה הביאה לתובנות. ללא ספק תקופה זו דאגה להוספת שכבה של מורכבות ואלגנטיות לשולחן האוכל. כאשר העיצובים התהדרו עם העצים העשירים והכהים והגילופים המורכבים.

המאה ה-20 הביאה את הופעתם של חומרים חדשים יותר כמו פלדה, זכוכית ופלסטיק. כמו גם שינוי לעבר עיצובים מינימליסטיים ופונקציונליים, המשקפים את סגנון החיים המשתנים של העידן המודרני.

אילו סגנונות של שולחנות עבור פינות האוכל קיימים?
ישנם לא מעט סגנונות של שולחנות שיכולים להתאים לכם. וחשוב להכירם על מנת שתוכלו באמת לבחור את הסגנון המועדף עליכם, ובהתאמה אישית:
• מסורתי
שולחנות האוכל מסורתיים כוללים לעתים קרובות עצים עשירים וכהים כמו מהגוני או דובדבן, עם גילוף כבד ואסתטיקה מרשימה. הם גם כוללים תכונות נוספות המוסיפות לפונקציונליות ולאיכות השולחן.
• מודרני
עיצובים מודרניים, שמקורם באמצע המאה ה-20, מדגישים פשטות, קווים נקיים ופונקציונליות. לעתים קרובות הם משלבים חומרים כמו פלדה, זכוכית ופלסטיק. שולחנות מודרניים עשויים להכיל צורות גיאומטריות ללא קישוטים מיוחדים, גילופים או שינויים אלו ואחרים.
• עכשווי
סגנונות עכשוויים משקפים את הטרנדים של הרגע הנוכחי ולעיתים קרובות משלבים אלמנטים מסגנונות שונים אחרים. ניתן לאפיין אותם בשימוש חדשני בחומרים, צורות ייחודיות ושילוב רחב של גימורים וצבעים.
• סגנון כפרי
סגנון עיצוב כפרי מציע עיצובים לעתים קרובות הכוללים שולחנות עץ חזקים עם גימור טבעי המקנה את התחושה הכפרית המחממת והייחודית. העיצובים הם בדרך כלל פשוטים, מזמינים ופונקציונליים.
• תעשייתי
שולחנות האוכל בסגנון תעשייתי שואבים השראה ממפעלי תעשייה גדולים, תוך שימוש בחומרים כמו עץ גולמי ומתכת. לעתים קרובות יש להם אסתטיקה שאינה עדינה או מעוצבת באופן ייחודי אלא מתארים את הסגנון התעשייתי היותר חומרי.
הקריטריונים לבחירת שולחן האוכל המושלם
הנה כמה גורמים מרכזיים שכדאי לחשוב עליהם:
• הגודל
חשוב למדוד את פינת האוכל שלכם כדי להבטיח שיש מספיק מקום לשולחן, לכיסאות ולאנשים לנוע בנוחות. הגודל של השולחן מכתיב גם את מספר האנשים שהוא יכול להכיל.
• צורה
שולחנות מלבניים הם הנפוצים והרב תכליתיים ביותר. אבל אולי תעדיפו שולחן עגול או בעיצוב אליפסה לנוחות ייחודית יותר או שולחן מרובע לחללים קטנים.

על מקצועיות לא מתפשרים
בבחירת הרהיט אתם לא בוחרים רק את הרהיט. אלא רוכשים גם שירות, מקצועיות. וליווי לאורך כל הדרך מתחילת ההתלבטות ועד לרגע בו שולחן האוכל הוא כבר חלק קבוע מהבית שלכם.

חברה מקצועית ובעלת וותק ניסיון ואנשי מקצוע שיכולים להתאים לכם את המוצרים באופן אישי תדע להעניק לכם את הליווי הנכון ולשביעות רצונכם המלאה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה